使用者:Hon/各週心得/八月

出自 大馬華人維基館
前往: 導覽搜尋

建置頁面(每週更新?)過往各週心得編修紀錄

八月

第一個禮拜

8月9日

  • 建置頁面:葉亞來 Hon (對話) 2021年8月10日 (二) 08:23 (CST)
  • 建置心得:本身對馬來西亞的過往歷史並不熟悉,我相信在建置頁面的時候將會讓我學會更多。甲必丹(粵語/廣東話)原來是以前華人領袖的稱呼 Ka-p-tain(荷蘭文) Hon (對話) 2021年8月10日 (二) 08:29 (CST)

8月10日

  • 目標:補完並修正葉亞來的頁面, 開始建置巴生戰爭(雪蘭莪內戰)Hon (對話) 2021年8月10日 (二) 08:33 (CST)
  • 建置頁面:葉亞來巴生戰爭 --Hon (對話) 2021年8月10日 (二) 12:44 (CST)
  • 建置心得:對於整場巴生戰爭/雪蘭莪內戰有更深入的了解,明白其開戰的起因,以至後來葉亞來的加入 --Hon (對話) 2021年8月10日 (二) 12:44 (CST)

8月11日

  • 目標:補完巴生戰爭以及尋找新的頁面建設 --Hon (對話) 2021年8月11日 (三) 14:32 (CST)
  • 建置頁面:巴生戰爭陳禎祿 --Hon (對話) 2021年8月11日 (三) 18:47 (CST)
  • 建置心得:了解到戰爭最終受苦都是平民百姓,在富高權貴的眼中,戰爭只不過是他們利益的爭鬥,後果都是由平民所承擔。陳禎祿的精神值得學習。 --Hon (對話) 2021年8月11日 (三) 18:47 (CST)

8月12日

  • 目標:補完陳禎祿的頁面 --Hon (對話) 2021年8月12日 (四) 08:50 (CST)
  • 建置頁面:陳禎祿茨廠街 --Hon (對話) 2021年8月12日 (四) 13:05 (CST)
  • 建置心得:陳禎祿對於海外華人的付出和貢獻是無容置疑的,從助教推薦的馬來西亞報章網站中就可能從中得知他為了馬來西亞付出了多少。從過去的報章中亦可以得知從歷史至今,陳禎祿的努力和付出是受到各界的認同的。 --Hon (對話) 2021年8月12日 (四) 13:05 (CST)

8月13日

  • 目標:尋找新頁面建立/編輯 --Hon (對話) 2021年8月13日 (五) 08:53 (CST)
  • 建置頁面:茨廠街喬治市鄭景貴李為經陳充恩‎‎ --Hon (對話) 2021年8月13日 (五) 13:09 (CST)
  • 建置心得:今天為多個頁面建立基礎,在之後的工作將把它們逐一完成/補完。第一次嘗試上傳相片,並把它們製作成相片庫,感覺喬治市對於馬來西亞的發展滿重要的。 --Hon (對話) 2021年8月13日 (五) 13:12 (CST)

第二個禮拜

8月16日

  • 目標:編寫喬治市之頁面 --Hon (對話) 2021年8月16日 (一) 08:43 (CST)
  • 建置頁面:喬治市土庫街舊關仔角
  • 建置心得:對於喬治市的景點和各區有更多認識。 --Hon (對話) 2021年8月16日 (一) 12:48 (CST)

8月17號

  • 目標:今晚早啲瞓,聽日早啲起身,唔好又咁晏先起身做嘢。 --Hon (對話) 2021年8月17日 (二) 15:02 (CST)
  • 建置頁面:舊關仔角紀念碑本頭公巷 --Hon (對話) 2021年8月17日 (二) 19:02 (CST)
  • 建置心得:今次都係繼續整喬治市嘅各個景點,位於舊關仔角的海岸要塞經歷過好多戰爭,希望將來繼續象徵住和平。 --Hon (對話) 2021年8月17日 (二) 19:06 (CST)

8月18號

  • 目標:搵啲新主題去做。 --Hon (對話) 2021年8月18日 (三) 08:36 (CST)
  • 建置頁面:龍山堂邱公司‎‎香山會館世德堂謝公司 --Hon (對話) 2021年8月18日 (三) 12:38 (CST)
  • 建置心得:今日就整多咗兩個新嘅頁面,對於會館同公司都唔係太熟,所以進度有啲慢,相信之後再補或者加嘢都會快少少。 --Hon (對話) 2021年8月18日 (三) 12:43 (CST)

8月19號

  • 目標:唔好再用維基做參考資源啦!同埋Fix返以前啲文嘅格式,整返靚仔返少少。 --Hon (對話) 2021年8月19日 (四) 13:51 (CST)
  • 建置頁面:極樂寺檳城孫中山紀念館 --Hon (對話) 2021年8月19日 (四) 17:51 (CST)
  • 建置心得:整極樂寺都叫還好,但係個檳城孫中山紀念館真係頭都大埋,唔知寫緊乜。不停同嗰個孫中山檳城基地紀念館搞到亂曬,聽日再睇。 --Hon (對話) 2021年8月19日 (四) 17:56 (CST)

8月20號

第三個禮拜

8月23號

8月24號

8月25號

  • 目標:幫泰佛寺加圖同埋補返佢啲資料 --Hon (對話) 2021年8月25日 (三) 11:02 (CST)
  • 建置頁面:泰佛寺‎‎馬來亞大學雙峰塔 --Hon (對話) 2021年8月25日 (三) 15:24 (CST)
  • 建置心得:今日嘅重點放喺馬來亞大學, 佢哋個campus都幾大下. 自己翻譯咗喲英文校訓之類, 感覺麻麻, 希望之後可以譯得好啲.呀!同埋用到阿爸喺細個嗰時一齊去馬來西亞旅行啲相, jeng~ --Hon (對話) 2021年8月25日 (三) 15:30 (CST)

8月26號

8月27號

  • 目標:搵下同修正返個碼頭嘅資料 --Hon (對話) 2021年8月27日 (五) 15:39 (CST)
  • 建置頁面:檳榔嶼瑞天咸碼頭檳島渡輪碼頭檳城廣福宮‎‎ --Hon (對話) 2021年8月27日 (五) 19:43 (CST)
  • 建置心得:經過查證之後, 原本呢個瑞天咸碼頭同渡輪碼頭係兩個唔同嘅碼頭, 規模同用途都完任唔一樣. 至於點解要由斯威特納姆改做瑞天咸? 因為呢個總督用瑞天咸做譯名多啲, 代表性我覺得高啲囉. --Hon (對話) 2021年8月27日 (五) 19:47 (CST)

8月28號

  • 目標:upload啲相, 同埋擴建下個廣福宮 --Hon (對話) 2021年8月28日 (六) 14:53 (CST)
  • 建置頁面:檳城廣福宮‎‎芭雅島‎‎蘭卡威 --Hon (對話) 2021年8月28日 (六) 16:55 (CST)
  • 建置心得:今日就加咗啲芭雅島嘅相, 原來好近浮羅交怡, 我細個都去過. 但係真係要回想下, 唔太記得喺嗰邊做過咩. --Hon (對話) 2021年8月28日 (六) 16:59 (CST)

第四個禮拜

8月29號

8月30號

8月31號